دکوراسیون داخلی واحدهای مسکونی

طراحی ژورنالی و به روز خانه شما ، و اجرای مهندسی ان ، توسط تیم های متخصص ما انجام می شود .

منازل مسکونی از بخش های مختلفی تشکیل شده است و با توجه به ابعاد و نوع فضای هر بخش می تواند پیچیدگی و ظرافت خاص خود را دارا باشد . ما بر اساس فضاهای موجود در منازل ان ها را دسته بندی می کنیم و طبق سلیقه و نظرات کارفرما طراحی داخلی صورت می پذیرد .

۱. فضای لابی یا ورودی :

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

در آپارتمان ها و برج ها مسکونی به لابی اهمیت فوق العاده ای داده می شود . فضای لابی به نوعی بیانگر نوع طراحی کل ساختمان و فضای موجود در آن می باشد ومی تواند بیانگر روحیات و شخصیت عمومی ساکنین ساختمان می باشد . لابی همچنین به عنوان محل انتظار عمومی مهمانان ، محل برخی قرارهای کاری و میتینگ های شغلی نیز می باشد. بنابراین طراحی و اجرای آن جز سختترین ، با ظرافتترین و در عین حال هنری ترین بخش های ساختمان است که باید توسط افراد خبره و باتجربه انجام شود . گروه مهندسی نگار تارادیس طراح و مجری دکوراسیون داخلی ،توسط متخصصین خود بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی و اجرای لابی های شیک و مجلل را ارائه می دهد .

۲. فضای سالن پذیرایی و نشیمن :

سالن های پذیرایی و نشیمن های منازل ، جز قسمت های پرکابد در خانه هستند . اعضای خانواده عموما در نشیمن یا TV Room دور هم جمع می شوند و مهمان ها نیز قطعا در سالن پذیرایی ، حضور خواهند داشت و هر دو این مکان ها لحاظات مهمی را در هر خانواده ای به وجود می آورند . نشیمن راحت و صمیمی و مورد قبول اعضای خانواده می تواند این فضای دورهمی را دلنشینتر کند و سالن پذیرایی با یک طراحی و دیزاین زیبا ، بیانگر سلیقه و مهمان نواز بودن صاحب خانه می باشد . طراحی و اجرا دکوراسیون سالن های پذیرایی و نشیمن و TV Room قطعا نقش مهمی در زیبایی بیشتر محیط خانه دارند و نمی توان از کنار آن ها ساده گذشت . تیم نگار تارادیس با تعامل با کارفرمایان و طبق نیازها و سلایق انها اقدام به طراحی این فضاها می نماید و با تیم مهندسی و اکیپ های مجهز و به روز خود طراحی های انجام شده را اجرا می کند .

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

۳. آشپزخانه :

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

قلب هر خانه ای در آشپزخانه آن می باشد . محیط آشپزخانه و فضای اطراف آن علاوه بر زیبایی که به کل محیط خانه می دهد ، مکانی دلنواز و دبش برای آشپزی ، صرف وعده های غذایی و میان وعده ها می باشد . حتی می توان با یک طراحی زیبا ، ان را به مکانی مناسب برای صرف قهوه و چای تبدیل کرد . گروه نگار تارادیس ، طراح و مجری دکورهای چوبی ، کابینت آشپزخانه و کمد ها و … می باشد و بدون واسطه اقدام به تولید این المان های معماری می کند تا آن ها را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار کارفرمایان قرار دهد .

۴. اتاق خواب :

اتاق های خواب ، شاید در نگاه اولیه در چشم افراد نیاید ولی موضوع مهمی وجود دارد و ان هم این است که حداقل تقریبا بین یک سوم تا یک چهارم از زمان در طول بیست و چهار ساعت را در این اتاق ها سپری می شود . زمان خواب !! دیزاین اتاق خواب بنا به استفاده ای که برای افراد دارد مانند اتاق کودک یا نوجوان ، اتاق والدین ، اتاق مهمان ، اتاق مطالعه یا کار و … می تواند بسیار متنوع و زیبا طراحی شود به نحوی که مورد پسند و رضایت افراد استفاده کننده از ان قرار گیرد . ما در نگار تارادیس ، کاملا با توجه به نیاز افراد و با در نظر گرفتن سن و جنس و عوامل بسیار دیگر ، اتاق خواب های منازل کارفرمایان را طراحی و اجرا می کنیم .

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

۵. سرویس های بهداشتی :

سرویس بهداشتی باید در عین زیبایی ، مکانی ایده ال برای استفاده افراد مختلف باشد . انتخاب نوع لوازم و رنگ کاشی و سرامیک آن و ایجاد هارمونی بین ان ها مهمترین موضوع در طراحی سرویس بهداشتی می باشد . نگار تارادیس با تسلط به انواع کاشی و سرامیک ، و آشنایی کامل به انواع متریال و لوازم مصرفی در سرویس های بهداشتی ، می تواند کارفرمایان را در ایجاد محیطی زیبا و کاربردی همراهی کند .

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی